Listor <3

Mat: All kinamat, tacos.
Dryck: Läsk, juice, cider, cid.
Ämne i skolan: Svenska och SO.
Stad: Av dem jag varit i är det Göteborg.
Plagg: Jeans för tillfället.
Skådespelare/ska: Johnny Depp.
Bok: Farväl min vän och Man är expert på att rodna.
Låt: Jag lyssnar inte på musik för jag är döv.
Sångare/ska: Som jag sa så är jag döv.
Band: Vad sa jag nyss?
image443Film: Mååånga, kan omöjligt välja en! Men Titanic, Dirty dancing 2, E.T. och Step Up är svårslagna.
Sort av skor: Converse och gärna högklackar.
Färg: Svart, vit, rosa, gul, röd, lime.
Tv - program: Alltid One Tree Hill, Prison Break, Desperate Housewives, Kyle XY och Gossip Girl!
Godis: Geisha <3
Smink: Marasca och kajal.
Assessoar: Örhängen och halsband.
Blogg: Vet inte, jag kan omöjligt välja!
Högtid: Alla hjärtans dag, halloween och jul!
Sport: Jag gillar inte sport men om jag måste välja så väljer jag nog basket (på grund av One Tree Hill) och gärna ridsport också!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Erika

Hej, tack för kommentaren!
Ja, jag är intresserad av att lära mig teckenspråk. Tog några få lektioner på högstadiet, men hann inte lära mig så mkt på den korta tiden. Har dock funderat på att ta nån kurs någon gång. Får väl se vad som händer i framtiden .. :-)

2008-02-18 @ 21:52:18
URL: http://aliva.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0