Listor <3

Jag presenterar mig själv som en person som....

ÄR: En rätt glad. Alltid blyg!
GER INTRYCK AV ATT VARA: Glad, snäll, omtänksam... Bland annat. Och det tycker jag nog att jag är med. För det mesta iaf!
KAN: Ha kul som dom flesta tror att jag inte kan!
BLIR GLAD AV: Min familj, mina vänner, djur och om jag får allt jag vill ha!
HAR: En underbar familj, fantastiska vänner och mycket mer.
VILL HA: Ett lyx hus!
SKULLE VILJA:  Bli bättre på matte! Haha!
TYCKER OM ATT: Prata, skratta, titta på tv osv.
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: Filmer!
BRYR MIG OM: Min familj, mina vänner, djur och även misshandlade djur också osv.
TRIVS MED: Min familj, mina vänner och även djur!
KÄNNER OBEHAG INFÖR: Gamla äckliga gubbar som tycker om unga tjejer.
PLANERAR ATT: Åka till Bahamas en dag.
BOR I: Ett fult hus i Vaggeryd.
SKULLE VILJA BO: I Göteborg.
KLÄR MIG GÄRNA I: Tröjor, t-shirt, linne och jeans. Även mjukbyxor också.
ÄTER GÄRNA: Tacos, kebabrulle.
DRICKER GÄRNA: Sprite!
TRÄNAR: På måndagar och onsdagar i motionspalatset i Vänersborg.
TITTAR OFTA PÅ: One Tree Hill, Prison Break, Gossip Girl, Kyle XY och Desperate Housewives! <3
LYSSNAR OFTA PÅ: Inga faktiskt, jag är ju döv.
LÄSER: Obotlig charmör just nu..
PRENUMERERAR PÅ: Ingenting faktiskt.

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Viktoria

Okej :D

2008-02-16 @ 00:38:47
URL: http://Becoolsodapop.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0