Jag känner mig trött och ensam.

Hej på er sötnosar! <3

Idag gjorde jag ingenting, jag var bara och tittade på One Tree Hill säsong 1 - avsnitt 3, 4, 5, 6, 7 och 8. Igår såg jag på avsnittet 1 och 2. Jag ska fortsätta titta på resten av första säsongen sen. Måste bara säga det en gång till... One Tree Hill är världens bästa tvserie jag någonsin har sett i mitt liv! Peyton och Haley är mina största favoriter. Jag städade mitt rum nyss men det är varken ren än eller stökigt nu. Bara en hög av smutsiga kläder kvar som jag ska tvätta imorgon. När jag har gjort det imorgon så blir mitt rum ren! Jag har ändrat min tvättdag, det får bli på lördagar istället för på söndagar. Så att mina kläder kan hinna att bli torra innan på måndagar för det är då jag åker till Vänersborg på grund av skolan så klart! Vad annars? Just nu sitter jag här vid datorn. Och jag känner mig trött och väldigt ensam just nu. Ingen i min familj vill prata med mig nu. Det är därför jag känner mig ensam just nu. Jag måste säga att det känns ibland som om jag inte ens finns för dom. Som om jag är osynlig i verklighet. Det är så jag känner ibland. Jag vill verkligen inte känna så! Men jag kan inte hjälpa att jag känner så ibland. Det suger verkligen, jag vet! Nu pratar jag inte mer om det. Jag ska gå nu och kika in runt på internet.

Puss puss! <3

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0