Ingen rubrik :D

Hej!

Idag var jag i skolan som vanligt. Jag är inte skolkare, så det så. Therese hade äntligen kommit hit idag på lunchen i skolan. Gissa hur glad jag blev när jag såg henne! När jag hade ätit så gick vi till högstadiets korridor och pratade mycket. När jag hade elevens val jobbade jag inte så mkt. Jag satte mest och pratade med Therese. Det var skitkul! Nu är jag på elevhemmet och Therese är också här. Hon ska fråga personal sen om hon får sova över här en natt. Hoppas det! Om hon får det så skulle hon sova i mitt rum. Det är allt jag kan skriva om nu, hehe.. Jag, Therese och andra ska se på Brokeback Mountain sen. Vi har inte sett den, och vi har alltid velat se på den. Just därför ska vi se på den idag i kväll äntligen!

Puss!

P.S
Här är en ny bild på mig och Therese! ;P
image43

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0