Hans hemliga liv på nätet.

Hej!

Idag vaknade jag klockan 15:30, eller som sagt var det min pappa som väckte mig. Han bara väckte mig helt plötsligt och sa "Klockan är halv fyra!!!!!". Jag blev rätt chockad, det brukar aldrig hända mig! Det har bara hänt två gånger, och idag är det för tredje gången! Ren tur att han väckte mig! För om han inte hade gjort det så hade jag sovit till halv sex eller något. Då skulle jag ju missa Kyle XY som började idag klockan 17:10... Tuuuur!! Gud, vilket bra avsnitt det var idag. Och jag blev också skitglad! Kyle och Amanda hade äntligen fått sin första kyss!! Haha... Jag vaknade klockan 15:30 för att jag somnade ju klockan 04:30 för att jag såg på Hans hemliga liv på nätet med Jeremy Sumpter mellan klockan 02:30 - 04:10. Efteråt hade jag svårt att somna. Just därför! Jag saknar One Tree Hill. Säsong 5 börjar kanske på julen som säsong 4 gjorde den 4 december.. Hoppas verkligen det inte!! Hellre på höst än på jul! Jodå, idag hade jag gjort ingenting. Jag var bara hemma hela dagen och tog det lugnt. Jag ska dra klockan 22:00 eller 22:30 för att fortsätta titta på resten av One Tree Hill första säsong. Igår såg jag på avsnitt 9, 10, 11 och 12. Jag ska gå nu och kika in på annat innan jag lägger mig!

God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Tess

vet du vad?:P
jag har tanka hit i min datorn onte tree hill säsong 5. den är sååå bra! men irri på en viss person!eller två personer.. eller nästab allihop:P i oth allstå..:P

du måste måste se den!

Puss puss

2008-02-25 @ 22:54:09
URL: http://theeerese.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0