Haha jag glömmer aldrig natten "igår!" :D

Hej!

Haha, jag måste berätta en skitrolig sak som hände igår mellan kl 23:00 - 00.00. Jag och Therese förlog att vi skulle göra en rätt lite elak sak mot Linus när han sov. Han sov väldigt djupt så vi hade väldigt himla tur! Jag tog fram mitt svarta läppskift som jag haft på halloween förra år och vi smög in till Linus rum. Vi garvade som fan! Jag började rita mustach i hans ansikte. Jag skulle rita mer men vi började grava rätt högt då sprang vi tillbaka till mitt rum för säkerhets skull så att inte personal Helen skulle bli arg på oss om hon kom på oss. För att vi misstänkte att hon hade hört oss garva högt, därför sprang vi tillbaka till mitt rum. Ungefär 10 minuter sedan smög vi in till hans rum igen och fortsatte att rita. Jag ritade lite skägg i hans haka och sedan sprang vi igen tillbaka till mitt rum och garvade som fan. 15 minuter sedan smög vi igen in till Linus rum. Jag skrev "snor" på hans panna och då var det äntligen klart. Plötsligt rörde han på sig, och vi blev rädd som fan! Och då log han som om han drömde om något som han gillade. Det såg också ut som om han sov väldigt gott! Gissa hur mkt vi garvade! Hahaha, det blev en natt vi sent ska glömma! Haha, jag kommer aldrig att glömma det!

Idag på morgonen vaknade jag klockan 06:20 för att duscha före Linus. Jag ville se hans min om han märkte att vi ritade i hans ansikte. När jag var klar gick jag ut och då kom Helen för att väcka Linus. Jag fick panik och sprang in till mitt rum och väckte Therese snabbt. Hon stod upp direkt för att hon trodde att något allvarligt hade hänt. Jag förklarade att Helen skulle väcka Linus. Jag satte mig vid soffan och försökte att inte garva. Helen blev upprörd när hon såg honom och gick. Jag garvade lite, han kom och frågade mig om det var ledigt i toalett. Jag sa ja, men han trodde inte på mig så han frågade Therese istället. Hon svarade samma sak. Det var fullt av svart läppskift i hans ansikte och jag började garva som fan men han såg det inte. Han gick in och började duscha. 10 minuter sedan kom han ut från toaletten och gissa vad han blev. Han blev galen som fan! Men han skrattade också och sa "Allvar! Det var fan ni som gjorde det! Ni ritade i mitt ansikte. Vänta bara!! Jag ska hämnas!". Hahahahaha, vi garvade som fan.

Och jag fick nyss veta av Therese att Helen hade på morgonen hört Linus skrika i toaletten när han såg sig själv i spegeln. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! xD

Sedan var jag i skolan som vanligt. Klockan 10 på förmiddagen gick alla elever från skolan till bio stora saga och såg på en film som heter "Elina - som om jag inte fanns". En ganska bra film. Jag hade sett den förut, men inte hela. Bara halva. Sedan efter skolan styrketränade jag med personal Annette. Sedan när vi var klara åkte vi till elevhemmet. Jag duschade direkt och åt. Efteråt soft! Jag satte vid datorn och då kom Therese efter att ha varit i stan och köpt tågbiljett hem. Sedan fikade vi allihop. Niklas var med också, han som bara bor här på bara torsdagar. Nyss ringde jag mamma och önskade henne glad alla hjärtans dag. Nu sitter jag här vid datorn och tar det lugnt. Nu ska jag gå och kika in på annat också.

Glad alla hjärtans dag! <3

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: sofia

haha, haha! ni har haft rolig natt ;p

2008-02-15 @ 16:05:22
URL: http://sarvidsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0