Äntligen! :D <3

Hej!

Äntligen är jag hemma i Vaggeryd nu. Igår fick jag INTE åka hem till Vaggeryd på grund av jävla vädret i Småland! För att jag, Pajtim och Matilda (som åker i samma taxi) riskades att begå en bilolycka om vi ändå åkte hem igår så bestämde sig Lena (som har ansvar för taxi hem) att jag, Pajtim, Matilda och de andra barnen Anna, Ellinor och Adam måste stanna över natten till idag. Jag blev arg men några timmar sedan var det över. Vi alla fick sova på elevhem Loket. Jag fick sova i min kompis Sofias rum. Nu berättar jag vad jag har gjort den här veckan.

I måndags: hade jag varit i skolan som vanligt. Och sedan så hade jag också en tid på motionspalatset med min tränare Tony. Klockan fyra. Men jag kom försent, 10 minuter. Fan, vad pinsamt!! Haha, men han visade mig iallafall två nya saker som jag nu fick börja träna med. Ungefär 15 minuter sedan var min tid slut med Tony, så jag började träna själv ensam. Men jag var tyvärr där bara från klockan fyra till tio i fem, eftersom jag var jävligt hungrig så jag var tvungen att åka buss hem till mitt elevhem för att äta middag som väntade på mig. Sedan tittade jag på Zorro, och sedan satte jag vid datorn och surfade runt. Det är allt.

I tisdags:
hade jag också varit i skolan som vanligt. När skolan var slut hade jag konfirmation klockan fyra till halv sex. Det var tråkigt som vanligt men jag ville vara med bara för presenters och pengars skull! Och också för lägrets skull i Leksand! Sen på kvällen tittade jag på en film som heter Phonebooth med Colin Farrel i huvudrollen. En jättebra film. Jag satte också vid datorn en liten stund. Klockan åtta kom äntligen Gossip Girl. OMG, jag måste säga att den är jättebra!! Det är allt jag har gjort.

I onsdags:
hade jag också varit i skolan idag som vanligt. På kväll styrketränade jag med Elisabeth och Anita. Jag tränade verkligen hårt men det räckte inte enligt datorn när jag kollade min nyckel om jag hade gjort allt. Jag hade gjort allt men ändå räckte det inte. Konstigt. Jag sa till Elisabeth att jag måste träna ännu hårdare på nu måndag. Hehe, sedan på kvällen tittade jag på Beethoven fyra. En väldigt rolig film! Jag tittade på den medan Anita fixade mitt hår till lockigt. Många säger till mig att jag passar i lockigt. Därför funderar jag nu på att beställa en tid hos frisör för att de ska fixa så att mitt hår blir lockigt. Det beror bara på hur mycket det kostar! Kosta vad det vill kosta. Det är allt jag har gjort.

I torsdags:
hade jag varit hemma hela kvällen. Ingenting alls att göra. Helen hyrde en film till mig. Filmen heter Kärlek på menyn. Den är fan skitbra!!! Ni som inte har sett den borde se på den genast, haha. Och jag åt chokladpudding samtidigt när jag tittade på filmen. Muuuuums! Det är allt jag har gjort.

I går:
fick jag fan inte åka hem till min familj! Jag har redan skrivit allt där om varför jag inte fick. Helen hyrde fyra filmer till oss. Och hon hyrde också en speciell film till mig som jag alltid hade velat titta på! Tack Helen så mycket! Filmen heter Stolthet och fördom med Keira Knightley i huvudrollen. Den är skitbra!! Helen, Kerstin och Ruth hade också köpt godis och chips till mig, Pajtim, Matilda, Adam, Ellinor och Anna. Det blev en verkligen mysig kväll! Sedan satte jag vid datorn fram till klockan elva. Sedan läste jag skvallertidningar till klockan halv tolv. Det är allt jag har gjort.

Oj, mitt hus fick propp nyss! Jag blev galen som fan. Datorn, tv, allt stängdes av sig själv och sedan kom de äntligen tillbaka igen efter 10-15 minuter. Som tur har jag ju Mozilla Firefox så fick jag tillbaka allt som jag var inne på innan det blev propp särskilt det här inlägget. Tuuuuuur!! Jag som inte vill skriva igen, haha! Nu ska jag gå.

Ha det så gott!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Nadia

Hejsan! jo jag ville bara säga att du är utmanad :)

2008-02-02 @ 22:36:19

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0