Älskar listor liksom! ;D

VAD HETER DU? Micaela Cecilia Elisabeth Sundberg.
VAR BOR DU? I Vänersborg och Vaggeryd.
TRIVS DU DÄR? Vänersborg ja och Vaggeryd nej!
SENASTE KONSERTEN? Har aldrig varit på någon konsert.
FESTAR DU MYCKET? Nej.
SPRIT, VIN, CIDER ELLER ÖL? Cider, eller nån god drink.
ANTAL KUDDAR I SÄNGEN? 1.
ÄTER DU FRUKOST? Ja alltid!
BLÄCK ELLER BLYERTS? Bläck!
MOBILOPERATÖR? 3mobil.
MC DONALDS ELLER BURGER KING? Burger King!
MÜSLI ELLER CORNFLAKES? Cornflakes väljer jag nog.
DRICKER DU BLÅ, GRÖN ELLER RÖD MJÖLK? Grön mjölk.
VAD ÅT DU TILL FRUKOST? Bröd med ägg som pålägg.
HAR DU HAFT SEX IDAG? Nej.
NÄSTA MÅL I LIVET? Har många mål.
HUR SVARAR DU I MOBILEN? Hej.
VEM RINGDE DU SENAST? Therese tror jag.
VAD SA DEN DU PRATADE MED? Minns inte.
ANTAL TIMMARS SÖMN INATT? 8 tror jag.
TYCKER DU OM DIN PAPPA? Ja, min pappa är cooool!
BRUKAR DU KOMMA I TID? Alltid! Sällan inte.
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST? Jordnötter!
HAR DU BRA KONDITION? Nej.
NÄR MÅR DU BRA? När jag är med människor jag älskar.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? Idag. Jag fotograferade mig själv.
HUR KÄNNER DU DIG NU? Pigg.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Olika.
KAN DU LAGA MAT? Ja. Hurså?
VAD PLUGGAR DU? Svenska, engelska, matte, no, so, hemkunskap, idrott. Hurså?
ÄR DU SMART? Ja.
BLIR DU BRA PÅ KORT? Ibland, ibland inte.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN: Inte ofta tyvärr. Särskilt inte på mattelektionerna för att jag hatar matte mest!
VAD SAKNAR DU? Vet inte.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? I onsdags på grund av Brokeback Mountain när Jake Gyllenhaal dog.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? Nej.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Typ okej.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? O'boy och juice!
RAKAR DU BENEN? Alltid på sommar.
ÄR DU NYTTIG? Nej tyvärr.
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? Oj. Allt mellan 23-03!
PROJEKT JUST NU? Nej.
VAD BORDE DU GÖRA? Städa mitt rum. Jag gör det imorgon.
VAD VILL DU GÖRA NU? Vet inte.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Nej.
JAY LENO SHOW? Tittar på den sällan, oftast när jag har lov.
VARFÖR HÅNGLAR MAN? Av kärlek?
ÄR DU BLYG? Ja, väldigt! Som om man inte kan bota, haha.
ÄR DU POLITISKT AKTIV? Nej.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? Klockan 7.
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Inga.
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED? Ingen just nu men jag styrketränar måndagar och onsdagar.
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? Mitt favorit-DATASPEL är The Sims 2, hihi!
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? Båda.
HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? Nej. Fy!
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Ja.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Mycket men jag gör det inte..
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? Undersöka snoppen, hur det känns att onanera och ha sex och sånt, haha. Och vara med på ett äkta grabb-snack! Jag vill veta hur en grabbkväll funkar, vad man pratar om. Sånt som man som tjej aldrig kommer få veta...
ÄR DU FEMINIST? Nej.
HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Kajal.
BRUKAR DU SMINKA DEJ? Varje dag. Har jag smink på mig så har jag bra självtroende.
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? Familjen och vännerna såklart.
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Ibland, ibland inte.
OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? Vill bo i Vänersborg. Bor jag där kommer jag att alltid vara med kompisar.
HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? Nej.
VAD VILL DU JOBBA MED? Film.
HAR DU TRÅKIGT JUST NU? Ja jag är ju hemma i Vaggeryd nu.
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? Att älska och vara älskad.
VAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG? Vet inte.
VAD I LIVET ÅNGRAR DU? Att jag litat på vissa människor som sedan visat sig vara skitstövlar.
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK? Inga.
KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL? Nej.
ÄR DU BORTSKÄMD? Ibland, ibland inte.
ÄR DU TRÖTT? Nej.
VAD GÖR DU IMORGON? Har inget planerat...
DAGENS TANKE!
Jag tänker inte just nu, haha.

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0