Tre saker.

Tre saker som skrämmer mig:
- insekter
- döden
- kannibal

Tre personer som får mig att skratta:

- johnny depp
- sabina
- therese

Tre saker jag älskar:
- djur
- one tree hill
- familjen / vänner

Tre saker jag hatar:
- djurplågeri
- våldtäktsmän
- att missa tvserier jag följer

Tre saker jag inte förstår:
- att det finns ändå fattiga folk
- varför vissa älskar matte - matte är grymt tråkigt! ;b
- att jag inte kan spara pengar

Tre saker som finns på mitt databord:
- parfymer
- mobilen
- usb minne

Tre saker jag gör just nu:
- skriver blogg
- läser andras blogg
- svarar även på dessa frågor

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- bilda en familj
- göra en tatuering
- resa till bahamas
+ det finns en massa mer saker jag vill göra innan jag dör!

Tre saker jag kan göra:
- gråta utan anledning - perfekt sätt att lura någon! ;b
- säga "pappa"
- slösa bort pengar

Tre saker jag vill lära mig:
- att kunna matte
- att spara pengar
- att prata

Tre favoriträtter:
- tacos
- kebabrulle
- japansk mat

Tre drycker jag gillar:
- sprite
- mjölk
- juice

Tre hundraser som jag gillar:
- chihuahua
- dalmatiner
- golden retriever

Tre saker jag inte klarar mig utan:
- djur
- filmer
- familj / vänner

Tre filmer jag kan se om och om igen:
- titanic
- twilight
- never back down
+ det finns en massa mer filmer jag kan se om och om igen!

Tre platser jag bott på:
- vaggeryd (17 år)
- vänersborg (9 år)
- örebro (0,5 år)

Tre tv-program jag helst tittar på:
- one tree hill
- prison break
- desperate housewives

Tre webbsidor jag besöker varje dag:
- blogg
- youtube
- bilddagbok

Tre ställen jag skulle vilja resa till:
- bahamas
- london
- usa

Tre önskningar:
- att jag får en bra framtid
- att jag ska vinna mycket pengar som räcker hela livet
- att alla mina kära & nära ska vara lyckliga och lever friskt

Tre döda personer som jag vill träffa:

- mormor tor-britt
- farfar
- heath ledger

Tre kändisar som jag tycker är snygg:
- chad michael murray
- channing tatum
- wentworth miller

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0