Om jag kunde drömma.


Lolo är snäll nog att låta mig låna datorn så länge tills mitt 3bredband kommer! Så här är jag nu! Idag är det tisdag. Jag har gjort många roliga saker och pinsamma tabbar de senaste veckorna nu att jag nu knappt minns vilken dag det allt som då hände! "Hände det i onsdags? Eller hände det i fredags?" är allt som jag hela tiden tänker. Tiden går så fruktansvärt snabbt, ärligt talat! Det känns som om jag börjar närma mig till 40 års ålder. Det är verkligen jätteläskigt! Nu får jag nog ta och sluta tänka så. Därför att tanken på att bli 40 år får mig bara att må illa. Jag vill verkligen bara vara en tonåring i resten av mitt liv - så länge som Edward Cullen. Jaja, det stämmer. Jag har ju lovat er att inte tjata om snyggingen Edward Cullen. Så jag får sluta nu med att prata om honom. Idag var jag i skolan och inget särskilt hände idag. Det var bara som en vanlig skoldag. Som alltid! När jag slutade skolan åkte jag buss hem tillsammans med Petra som äntligen hade flyttat in till oss igår. Jag är så glad att hon bor hos oss nu. Hon är ju en av mina nya kompisar! Så därför är jag glad nu. Jag kan ju äntligen få lära känna henne bättre! Nu ska jag gå och lägga mig. Jag ska fortsätta läsa "Om jag kunde drömma" lite till nu innan jag somnar och börjar drömma om Edward Cullen. God natt!


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0