Jag vill bara säga...

Jag vill bara säga till er att jag inte kommer kunna att skriva i min blogg eller logga in på bilddagbok eller ens göra något på internet fram till imorgon eller på onsdag typ. Därför att jag har glömt mitt 3bredband hemma i Vaggeryd. Förbannat! Jag trodde att jag lämnade den kvar i Örebro men icke! Jag hade iallafall bett mamma skicka med det till mig idag. 3bredband lär vara kommen imorgon. Hoppas jag iallafall! :P

För er som undrar hur jag lyckas skriva just nu så är det för att jag är i skolan just nu. En timme och 20 minuter för tidigt! Jag åkte ju bil idag så därför ^^

Vi ses imorgon eller på onsdag igen ;b

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Elin

Jag syftade inte på Edward och Bella citaten, jag menade säsong 7 av oth :p

2008-12-01 @ 14:06:16
URL: http://ewlin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0