Film - Wild Child.


Nyss såg jag på Wild Child med Emma Roberts
i huvudrollen som Poppy.

Handling:
En rebellisk tonårstjej, Poppy, från Malibu i Kalifornien skickas till ett internat för flickor efter att hennes far fått nog av hennes vilda upptåg och dåliga uppförande.

Kommenter:
Den är så rolig! Den är jättebra också. Precis i min smak! Det är en film man helt klart kommer att se om och om igen. Emma Roberts är en underbar skådis och hon är till och med vacker. Ett stort plus med filmen är att snyggingen Alex Pettyfer är med. Han är så sjukt snygg och gullig! Jag är verkligen nöjd med hela filmen. Det finns inte något i filmen jag vill ändra på! Utom bara en sak som jag gärna hade velat ändra på. Mer scener med Poppy och Freddie, haha! Jag älskar slutet. Det slutar bara så himla roligt, haha. Rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=cfqkPNn-FsI

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Tess

har sett den.. den är ok.. fast alex pettyfer är bara så snygg!

2008-12-07 @ 19:07:41
URL: http://lillarange.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0