Film - Solstice.


Nyss såg jag på Solstice med Elisabeth Harnois i huvudrollen som Megan.

Handling:
Några månader efter att Megans syster begått självmord åker hon medsina vänner till familjens sommarhus för att fira sommarsolståndet. Men skräckvisioner stör friden och Megan börjar ana att systerns död inte var självförvållad...

Kommenter:
Jag är mycket imponerad!!!! Den är väldigt spännande och skitbra! Elisabeth Harnois är en jättebra skådis - det är nämligen hon som spelade Shelley i One Tree Hill fjärde säsong. Hilarie Burton (Peyton från One Tree Hill) och Tyler Hoechlin (Martin från Sjunde Himlen) är också med i denna filmen - som Alicia och Nick. Båda två är lika bra som Elisabeth Harnois! Jag måste säga det här en gång till! Den är skitbra! Rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=M01oNht6Kao

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0