Film - Alvin and The Chipmunks.


Nyss såg jag klart på Alvin and The Chipmunks med Jason Lee
i huvudrollen som Dave Seville.

Handling:
De talande och sjungande ekorrarna Alvin, Simon och Theodore forslas med när deras gran blir nedhuggen för att skickas till Los Angeles. Väl där träffar de den misslyckade musikern Dave Seville som trots att ekorrarna river sönder hans hus blir imponerad av deras musikaliska talanger. Dave ser sin chans till framgång och tillsammans bestämmer dom att Alvin, Simon och Theodore ska sjunga Daves sånger. Drömmen om framgång slår in och tillsammans erövrar dem topplistorna världen över, men framgången visar sig även ha en baksida...

Kommenter:
Den är så jävla rolig!!! Jag bara skrattade och skrattade. Den är helt klart en värd film att titta på igen! De tre ekorrarna är bara så sjuka söta... och roliga! Jag gillar bäst Theodore (han i den gröna tröjan på bilden). Han är en liten söt tjockis ekorre som bara vill sova hos Dave varje gång han har drömt en mardröm. Så söt! Han ser alltid helt oskyldig ut som en liten söt unge. Därför gillar jag Theodore bäst. Jag älskar slutet! Det slutar bara så himla roligt med tre vanliga ekorrar som inte ens kan tala eller sjunga, haha! Jag rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=_n2ET89HMJk

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Elisabeth

Tack för din röst :D

2008-12-05 @ 18:13:10
URL: http://tvgodis.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0