Personlighetstest.

Jag gjorde ett personlighetstest här. Läskigt nog så stämmer det mesta in på mig!

Din personlighetstyp:
Tystlåtna, allvarliga, känsliga och vänliga. Det stämmer in på mig - utom allvarliga!
Konflikträdda. Det stämmer in på mig!
Undviker situationer som kan leda till motsättningar. Det stämmer in på mig!
Lojala och trofasta. Det stämmer in på mig!
Extremt välutvecklade sinnen.
Estetiskt lagda.
Uppskattar konst och skönhet. Det stämmer in på mig!
Ointresserade av ledarskap och makt. Det stämmer in på mig!
Flexibla och mottagliga för andras argument. Det stämmer in på mig!
Tenderar att besitta originalitet och kreativitet.
Lever för stunden. Det stämmer in på mig!

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Artister, musiker, kompositörer, designers, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, lärare, veterinärer, skogvaktare, naturforskare, ekonomibiträden, snickare, kuratorer, sekreterare, tandtekniker, serveringspersonal, kockar, sjuksköterskor, mekaniker och fysiologer.

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Lotta

hahahahaha! :D såg du inte oss prata igår vid matbordet? :D:D

2008-12-07 @ 03:06:49
Skrivet av: Elisabeth

Nu är det avgjort -och gissa vad? Dom du röstade på vann!! :D

2008-12-07 @ 13:29:20
URL: http://tvgodis.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0