17 sanningar.


Eftersom jag är 17 år gammal, finns det 17 sanningar om mig. Enjoy!

1. Jag har för många idoler. För många! Men en kommer alltid att vara på första plats - Johnny Depp. Han är en stor favorit och kommer alltid att vara det <3 .

2. Jag är alltid så noga med hur jag ser ut varje dag innan jag går ut från hemmet. Jag är besatt, kan man säga!

3. Jag kan vara konstig ibland. Det varnar jag er för!

4. Jag bryr mig enormt mycket om alla djur. Jag hatar djurplågeri! Det är det värsta som finns i hela världen! Jag får alltid lust att plåga "folk-som-plågar-djur-för-skojs-skull" tillbaka för att de skulle förstå hur djur känner sig när de plågas så.

5. Jag har aldrig varit i Norge trots att jag bor i Sverige!

6. Jag tycker inte alls om att dansa. Jag är verkligen dålig på det. All right?

7. Jag saknar fortfarande Axess trots att han har varit död i ett år, fyra månader, en vecka och tre dagar nu.

8. Jag har sett Titanic ett tusentals gånger nu - över 80 gånger kanske. Jag har dock fortfarande inte tröttnat på den än. Otroligt va!? Jag är nog inte den enda människan i världen som har sett den över 80 gånger. Det finns säkert många till!

9. Jag föddes egentligen som hörande och jag blev döv efter några månader. Jag är uppvuxen i en hörande familj. Det är verkligen jättejobbigt - därför att jag känner mig oftast utanför.

10. Jag gillar att vara ensam - bara när jag är hemma och inte ska göra någonting med polarna.

11. Jag är blyg inför nya folk. Därför har jag svårt att gå fram först. Jag väntar helst på att någon ska komma fram till mig först. Jag är konstig, jag vet!

12. Min dröm är att sola i Bahamas och att mina fötter ska hamna för första gången på gatorna i New York en vacker dag. Båda ska uppfyllas - med eller utan någon!

13. Om jag fick välja mellan att sluta titta på filmer eller att avsluta vänskap så skulle jag välja att sluta titta på filmer. Familjen, vännerna och djuren kommer alltid i första hand och filmer i andra hand.

14. Jag älskar att läsa skvallertidningar trots att jag vet att det inte är alltid sant.

15. Jag hade varit kär i Jeremy Sumpter sen jag var tolv år gammal när jag såg på Peter Pan för första gången. Kärleken dog när jag blev nästan femton år gammal, haha. Det var en oförglömlig tid.

16. Nummer 16 är min favorit.

17. Jag har färgat mig blont en gång - ganska nyligen. Det vet ni redan. And again? Never! Det misslyckades helt! Jag har bestämt mig - jag kommer alltid att vara brunett framöver och forever <3 .

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: alida

svar: nej jag har inte köpt one tree hill säsong 5 än, får den inte förrns på julafton :)

2008-12-04 @ 19:44:31
URL: http://alidacarlsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0