Vaggeryd suger!

Jag önskar att jag aldrig har bott i Vaggeryd. Jag önskar att jag bor i Vänersborg, för att alla mina kompisar bor där. Har jag bott i Vänersborg så har jag varit ute med kompisar nu. Åh, Vaggeryd suger verkligen!
Jag kan inte fatta varför Vaggeryd måste finnas? Vaggeryd borde skrukas bort från kartan! Att Vaggeryd suger gör så att jag längtar ännu mer att flytta till Örebro den 17:e.

Det ska bli så roligt att bo i Örebro. Man får oftast ungefär 30 nya kompisar där typ. Haha jag skojar bara, men det kan hända. 
Jag kommer att få många nya kompisar eller det har jag redan skaffat.
Jag har redan fått några nya kompisar, det ska bli så roligt att träffa dom på kvällarna på fritiden.
Men jag är också samtidigt orolig att jag inte kommer att få flera nya.
Jag är ju i princip blyg!
Jag väntar alltid på att någon ska gå fram till mig och börja prata med mig först. Självklart är jag ibland modig att gå fram först. Det beror bara på hur främlingar beter sig.
Ser främlingar trevliga ut så vågar jag så klart att gå fram och börja prata först!

Nu är det slutsnackat om Örebro! Jag tänker gå och titta på "American Pie: the wedding" nu som mamma köpte igår. Hejdå, vi ses igen sen i kväll!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0