Tvserier.

Tv-serier jag följt som liten: Massor tecknade serier som Musse Pig, Kalle Anka m.m.
Tv-serier jag följer nu: One Tree Hill, Prison Break, Desperate Housewives och Gossip Girl.
TV-serier jag aldrig tittar på: Grey's Anatomy, Cityakuten m.m. Jag orkar inte räkna upp alla program jag aldrig tittar på.
Tv-serier jag inte fattar: Dexter, Scrubs m.m.
Tv-serier jag hade velat följa men aldrig hunnit se: Vänner!
Tv-serie som blev rejält pajig: Det är nog Ugly Betty. Förut tittade jag på den alltid men inte nu längre. Jag tröttnade på den, den känns bara så långtråkigt.
Tv-serie som kändes fin: Det vet jag inte.
Tv-serier jag äger på box: One Tree Hill och Prison Break.

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0