Film - The One.


Igår såg jag på The One med Mekhi Phifer och Josh Hartnett i huvudrollerna som Odin och Hugo.

Handling:
Odin (Mekhi Phifer) är kapten i skolans framgångsrika basketlag och är tillsammans med rektorns vackra dotter Desi. Hugo (Josh Hartnett) är coachens son och Odins bäste vän. Dessutom är han rejält avundsjuk på vännens perfekta liv, så han bestämmer sig att han ska förstöra det genom att övertyga Odin att Desi (Julia Stiles) är otrogen. Allt börjar gå snett...

Kommenter:
Den är en skitbra och spännande film. Slutet är så dåligt, jag vill ju veta vad hände med Hugo. Men annars är hela filmen jättebra. Mekhi Phifer, Josh Hartnett och Julia Stiles är tre jättebra skådisar, må jag säga. Plus en sak till... Josh Hartnett är så dösnygg och sexig! Jag rekommenderar filmen!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
Jag kan inte hitta trailern någonstans på youtube. Jag är ledsen att ni inte kan kolla på trailern :/

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0