Film - The Heartbreak Kid.


Igår såg jag äntligen på The Heartbreak Kid med Ben Stiller, Malin Åkerman och Michelle Monaghan i huvudrollerna som Eddie, Lila och Miranda.

Handling:
Eddie, en 40-årig inbiten ungkarl som till slut säger ja till den vackra och sexiga Lila. Men under smekmånaden i Mexiko förvandlas hans drömkvinna till en mardröm och killen som haft svårt att binda sig inser plötsligt att han kanske har förhastat sig...



Kommenter:
Den är så rolig och ganska bra! Jag diggar mest den scenen när Lila blev ordentligt solbränd. Jag berättar inte detaljer, ni får kolla själv! Ben Stiller är en bra skådis, han är liksom en av mina favoritskådisar. Jag rekommenderar den.

Betyg:
3 av 5.

Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=U8IUVo5IaFg


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0