Stallet.

Hej!

Idag skulle jag egentligen börja skolan kl 09:40 idag men istället började jag kl 08:30 för att RGH/RGD och RGS skulle åka till Ånnaboda för att vi skulle ha roligt där och typ lära känna varandra.
Men så blev det tyvärr inte - det ösregnade som fan. Jävla skit pissväder! Men samtidigt var det mycket tur, för jag orkade faktiskt inte vara ute just idag, haha.
Så vi tvingades åka tillbaka till virginskaskolan för att göra roliga saker där istället. Vi samlades i samlingssalen där våra lärare berättade om vad vi skulle göra och så.
Det fick bli fem stationer i många olika rum, tror jag. Eller var det sex? Skitsamma! Men iallafall, det var rätt så annorlunda jämfört med gamla tider på Vänerskolan i Vänersborg. Vi lekte alltid samma tråkiga stationer på Vänerskolan.
Men den här gången var det annorlunda och till och med mycket roligare!
Sedan var det slut för idag. På vägen ut från samlingssalen fick vi bröd och drick. Jag tog dom så klart men jag drack bara och så kastade jag brödet. Väldigt dumt av mig, haha.
Min buss kom kl 12:36 som skulle egentligen komma kl 12:48. Så jävla skönt att bussen kom tidigt idag, haha. Jag som ville vara hemma tidigt idag.

När jag var hemma åt jag bröd med makrill och tomatsås, för att jag var jäkla hungrig. Jag fick aldrig någon lunch från skolan. Sedan satt jag vid datorn en liten stund. När jag var klar så satt jag i mitt rum några timmar och skrev en dikt till Axess. Jag satt några bilder på honom på min dörr igår och idag satt jag dikten som jag skrev på dörren.
Jag ville att de andra skulle se att han betydde eller betyder mycket för mig. Att jag älskade eller älskar honom av hela mitt hjärta. Han var eller är det bästa som hänt mig! Du, Kenzo, jag har inte glömt dig om du tror att jag har gjort det. Du var eller är också det bästa som hänt mig.
Sedan läste jag typ 30 sidor av P.S jag älskar dig!. Det är typ 250 sidor kvar. Jag ska försöka läsa klart den imorgon BITTI! Och så på fredag ska jag titta på filmen som jag laddade ned i fredags. Det funkar tyvärr inte att titta på filmen här på min fosterfamiljs dator. Datorn stänger av sig själv hela tiden efter typ tio minuter. Sååå irriterande!!

Sedan följde jag med Tina - Lottas storasyster - tillsammans med Molly till stallet för att hon skulle ta in Time till stallet för att sköta om henne. Jag följde med för att jag hann aldrig träffa henne och också för att jag själv ville. TROTS att jag har bott här i nästan två veckor!!!
Jag stod och pratade med Tina medan hon skötade om Time. Molly var så jobbig, hon ville bara smita trots att hon hade koppel på sig, haha. Tillbaka till Tina. Det var väldigt lätt att snacka med henne och hon är jättetrevlig. Trevligare än jag trodde innan!
Sedan gick vi tillbaka till hemmet och fortsatte att prata lite till. Jag åt pannkakor som jag aldrig åt på middagen för att jag inte var hungrig innan. Jag berättade för Lolo att jag brukade alltid äta 10-15 st pannkakor på Vänerskolan. Hon blev chockad som fan och sa att jag var lik Tina för att hon brukar också äta så många pannkakor som jag.
Lolo var chockad att jag har många likheter som Lotta och som Tina. Hon sa "vilken konstig människa du är!" till mig. Jag skrattade så. Det var verkligen roligt att se henne vara så chockad.
Lolo bjöd sig att steka flera pannkakor till mig och jag tackade ja. Så hon gjorde det. Jag åt fem pannkakor, muuums!
Så kom Lotta och Anders hem. De blev också chockad när de fick veta hur många pannkakor jag brukade äta. Men Anders sa att det var bra, haha.
Jag lekte lite med Molly sedan. Och nu sitter jag vid datorn. Jag skulle titta på Prinsessans dagbok som nu går på tv3. Men båda tv var tyvärr upptagen. Men skitsamma, tänker jag. Jag kan ju alltid hyra eller köpa den. Eller så kan jag ju också alltid ladda ned.

Det är nog allt jag kan skriva om. God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0