Film - Skojar du, eller?


Alldeles nyss såg jag på Skojar du, eller? med Chris Klein och Heather Graham i huvudrollerna som Gilly Noble och Jo.

Handling:
Djurfångaren Gilly Noble träffar snygga och trevliga men sanslöst inkompetenta hårfrisörskan Jo. De blir kära i varandra och har sex oavbrutet. Lyckan är total ändå tills paret på grund av en ödets nyck tror att de är bror och syster...

Kommenter:
Den är skitbra!!! Helt klart en film jag kommer att se om och om igen. Chris Klein är söt och riktigt charmig, tycker jag. Och så är Heather Graham dessutom en bra skådis. Att de tror att de är bror och syster är riktigt äckligt, haha. Det blev naturligtvis ett lycklig slut. Precis det slutet som jag alltid vill ska sluta så på alla kärleksfilmer. Denna filmen rekommenderas!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=1bgolgGvgwY

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Viktoria

Gillar den riktigt mycket :D

2008-08-24 @ 16:08:49
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0