Film - P.S. I Love You.


Igår såg jag på P.S I Love You med Gerard Butler och Hilary Swank i huvudrollerna som Gerry och Holly Kennedy.

Handling:
Holly Kennedy har träffat sitt livs kärlek i den glada, spontana och kärleksfulla irländaren Gerry. Så när Gerry blir sjuk och dör står Holly helt handfallen. Men det visar sig att Gerry har haft en plan och skrivit tio brev som levereras en gång i månaden, på olika fantasifulla sätt, till Holly för att hjälpa henne med sorgen och vidare med sitt liv. Varje brev avslutas med "P.S. I love you".

Kommenter:
Den är okej. Jag måste säga att boken är mycket bättre än själva filmen. Men som sagt, så är den en okej film. Rikigt söt, må jag säga också. Denna filmen rekommenderas. Eller boken rekommenderas bäst.

Betyg:
2.5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=YTy2EYqc9BA


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Lisa

Åh, jag har läst boken två gånger och har säkert lite väl höga förhoppningar på filmen.



Har inte sett den än, men snart så :)

2008-08-30 @ 23:56:06
URL: http://lisasfanclub.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0