Örebro idag!

Hej!

Idag är det dags att fara iväg till Örebro med Sofia och hennes mamma! Jag har aldrig varit så nervös förr som jag är nu. Jag har sjukt ont i min mage just nu. Det får jag alltid när jag är väldigt nervös.

Imorgon ska många till café 019 - en mötesplats för döva - för att träffa och lära känna alla. Och för att få nya kompisar så klart. Jag ska dit och stanna några timmar.

Jag, Sofia och hennes mamma åker snart. Vi ska först åka till Marieberg för att gå in på ikea och kolla. Sedan ska vi åka till några klädaffärer för att köpa kläder. Jag ska köpa en rosa jeans i Gina Tricot OM det inte är slut och OM det finns min storlek! Hoppas att det finns. för rosa och röda jeans blir alltid slut snabbt, för att de är populära bland ungdomarna!

Jadå, nu ska jag gå och göra mig färdigt i ordning.

Hejdå. Önska mig lycka till, snälla lilla bloggläsare!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0