Nu ÄR jag i Örebro :P

Heeeeeeej!

Nu är jag i Örebro hos min fosterfamilj. Oj Molly - den döva hunden - kom nyss och hon är här hos mig nu. Hon försöker få mig att ge henne tårtan som jag äter just nu. Det får hon inte. Nu sniffar hon på mig, haha. Tillbaka till Örebro.

Jag, Sofia och hennes mamma Therese åkte till ikea - några minuter från Marieberg köpcentrum. Therese köpte saker till Sofia till hennes rum hos hennes fosterfamilj. Sofia och jag gick runt och kollade på sängar. Jag hittade en bra, perfekt och fin dubbelsäng som jag bara vill ha. Jag ska säga till mamma att köpa den till mig. Hon lovade mig att köpa en för några dagar sedan! Efteråt åkte vi till Marieberg köpcentrum för att Sofia ville köpa kläder till sig. Jag också. Jag köpte en röd jeans och en lång gul linne i Gina Tricot som jag ska ha till skolstarten imorrn.

Jag börjar klockan ett imorgon, skönt! Jag får äntligen ha sovmorgon. Yeeeeeeah! :D

Imorgon ska jag inte börja allvarligt. Vi ska bara vara där i samlingssalen för att få schema och så, och de ska också visa oss runt och så för att vi ska veta var alla salarna är. Vi får till och med en egen mentor också. Jag måste lära känna min - lite jobbigt haha. Men sånt är livet. Sedan ska vi sluta för dagen. Jag vet inte när vi slutar. Hoppas att vi bara stannar en timme, eller högst två timmar. Det är allt som ska hända imorgon.

Just nu sitter jag här vid datorn och surfar runt lite. Jag ska snart gå och kolla på några avsnitt av Prison Break. Jag är så sugen. Det är jag alltid särskilt när jag är besatt av den underbara och superbra serien!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Linda

Tack så jätte mycket för svaret!

2008-08-17 @ 20:07:38
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0