Film - Mumien 3 Drakkrejsarens grav.


Idag såg jag på Mumie 3 - drakkejsarens grav med Brendan Fraser och Maria Bello i huvudrollerna som Rick och Evy O´Connel.

Handling:
Familjen O'Connel måste stoppa en ondskefull mumie som vaknat från en 2000-årig förbannelse som hotar att förslava världen för evigt. Lurad av en häxa, till en evig icke-död, har Kinas grymme drakkejsare och hans 10 000 krigare legat glömda i årtusenden, fångade i leran som en gigantisk, tyst terracotta-armé. Men när den stilige äventyraren Alex O'Connel luras att väcka härskaren från den eviga vilan, måste den dumdristige unge arkeologen söka hjälp hos de enda som vet mer än honom om hur besegrar de odöda... Hans föräldrar. När monarken återvänder till livet, under dunder och brak, upptäcker våra hjältar att hans drömmar om världsherravälde bara vuxit sig starkare under årtusendena.

Kommenter:
Den är så annorlunda jämfört med ettan och tvåan. Men samtidigt jättebra också. Rick och Evy son Alex har blivit äldre nu och hittat en tjej (en asiaisk tjej). Han är rätt söt, haha. Jag gillar inte Maria Bello som spelar Evy. Det ska ju vara Rachel Weisz, som hade spelat Evy, i ettan och tvåan. Jag gillar henne bäst än Maria. Jag är rätt besviken på det. Men bättre än ingen Evy! Jag rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=ol-U0ibnVD4


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0