Film - Juno.


Igår såg jag äntligen på Juno med Ellen Page och Michael Cera i huvudrollerna som Juno och Bleeker.

Handling:
Juno MacGuff är en cool och självsäker tonåring som får en nio månaders utflykt i vuxenlivet när hon blir oplanerat gravid - och bestämmer sig för att leta rätt på de perfekta adoptivföräldrarna till sitt kommande barn. Med hjälp av sin charmigt blyge pojkvän, sin stöttande pappa och rejäla styvmamma hittar Juno så småningom ett välbärgat par som längtar efter att få adoptera sitt första barn...



Kommenter:
Den är inte vad jag förväntade mig. Det är betydligt bättre än det jag väntade mig. Jag trodde att Juno skulle, typ, bli mobbad när alla har fått reda på att hon blivit gravid. Men tur att det inte blev så. Den är en jättebra film. Jag kommer helt klart att se på den om och om igen. Kanske 10 gånger till? Haha. Ellen Page är en jättebra skådis, ser jag. Den är en bra film för er, gravida tonåringar. Jag rekommenderar den starkt!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=K0SKf0K3bxg


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0