Jag var inlåst i jävla.....!

Vilken fan idiot jag var! Världens största och jävla idiot människa! :D

Grejen är att mina bröder Stoffe och Jocke gjorde sönder lås i vår toalett, så den kunde inte ens öppnas för att den var låst. Min pappa lyckades öppna den och sa att vi inte fick låsa längre för att låset är sönder. Men det visste jag inte, eftersom det sa han aldrig till mig.
Nyss gick jag in på toaletten för att kissa. Jag låste inte, eftersom min syster Alexandra sa att vi inte kunde eller fick låsa. När jag var klar så kollade jag efter om låset ens fungerade eller ej medan dörren var öppen. Jag testade det och det fungerade!
Så jag gick tillbaka in i toaletten för att stänga och sedan låsa. Och sedan öppna igen. När jag skulle öppna blev jag skräckslagen, för att det inte fungerade att öppna!!!!!! Jag fick panik och sparkade på dörren. Jag skrattade samtidigt.

Då såg jag ett litet fönster. Jag tänkte "Nu jävlar! Jag ska ta mig ut genom fönstret! Jag tänker inte sitta här och vänta på mina föräldrar, inte ens resten av kvällen!" och öppnade fönstret. Det är minst en meter ner till marken.
Jag bestämde mig för att ändå ta mig ut genom fönstret, men då upptäckte jag att det fanns några äckliga och döda insekter utanför.
Så jag ändrade mig och bestämde mig för att inte ta ut mig genom fönstret. Jag har ju i princip fobi för alla insekter. Oavsett om de är levande eller döda.
Då fick jag ett papper av min syster, genom dörren till toaletten, där det stod "Mamma kommer snart! xD". Vilken lättnad jag fick! Så jag satt och väntade minst fem minuter.
Då kom min mamma och öppnade dörren till toaletten. Mamma och Alex skrattade åt mig. Jag sa "Allvar, det är inte roligt!" och jag skrattade också.

Vilken idiot jag var som ändå låste trots att det fungerade MEDAN dörren var öppen! Jag borde inte ha testat det med stängda dörr...! Men det var riktigt ett "äventyr" för mig!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Tess

HAHA!!:D sorry

2008-08-05 @ 18:34:36
Skrivet av: Simon xD

HAHAHAHAHAHA, coolt! :D

2008-08-06 @ 23:15:47
URL: http://shithan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0