Jag måste.

Hej!

Jag har bara slappnat av för det mesta idag. Alltid som alltid! Jag måste försöka göra något annat än bara sitta vid datorn eller titta på tv. För min egen skull.
Jag blir snart tv- och databeroende igen, ärligt talat. Förut var jag värsta tv- och databeroende men jag övervann båda och slutade vara beroende av tv och dator. Nu börjar det tyvärr komma tillbaka. IGEN!
Så det är nog bäst att jag gör något annat imorgon istället än sitta vid datorn och titta på tv.
Som att läsa, gå ut med Zeke, leka ute, städa mitt rum och så. Och kanske baka igen, för nionde gången.

Jag har bakat idag för åttonde gången. Första, andra, tredje, fjärde, femte och sjätte gången var det kladdkaka, sjunde gången var det kocoskaka och åttonde gången var det kladdkaka åter igen.
Jag har bakat åtta gånger på BARA två veckor! Helt otroligt, det har aldrig hänt förut...!

Just nu är några av min mammas vänner här. Till och med hennes bästa vän Pia.
Hon kom igår tillsammans med sin dotter My. Hon är här för att få vara med mamma och ha kul och bara umgås. Hon ska sova över här i några dagar.
De träffas så sällan. Pia bor ju i Ronneby och vi i Vaggeryd. Det är långt mellan oss. Det är därför de träffas så sällan.

Det är kul för min mamma att Pia är här på besök nu.
Nu ska jag gå. God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Asall

Oj vad mycket du har bakat!

2008-08-06 @ 23:12:09
URL: http://taslimi.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0