Jag har blivit...!

Mina kusiner Louise, Sofia och Emil är på semester i Hok med deras föräldrar. Vi fick bli hundvakt åt deras hund Kiara i en vecka från i söndags. De kommer och hämtar henne imorgon. Det kommer att bli kul för Kiara!

Men INTE för mig. För att problemet ÄR jag har blivit ordentligt fäst vid Kiara! Hon är den busigaste och lekfullaste hunden jag nånsin träffat. Det vore verkligen inte kul att se henne fara iväg hem med sin familj imorgon. Men jag får vänja mig vid det, för Kiara är inte min hund. Hon är deras. Jag får helt enkelt acceptera det!
Dessutom har min mamma beställt en av Citas ungarna - som hon ska få på våren - som vi ska få nästa sommar. Så jag hoppas att valpen ska bli likadan som Kiara. Då vet jag att en del av Kiara finns i valpen.


Fotograf: Alexandra Sundberg (min syster)

Jag har slappnat av idag för det mesta. Jag vaknade klockan halv tre på eftermiddagen. Det är inte alls bra och inte heller nyttigt. Jag måste försöka sova tidigt och försöka vakna tidigt.

Idag har jag bakat kladdkaka för sjätte gången på två veckor! Nu är kladdkakan klar så jag ska nog gå och ta en bit nu. Dessutom vill min bror Stoffe också ha dator, så det är en bra läge för att ta en bit av kladdkaka och sätt på någon film nu.

Glöm inte "Cry Baby" som kommer idag klockan 00:15 på tv3! Johnny Depp har huvudrollen! God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Natalie B

Åh den vill jag se!!



Tråkigt att lämna ifrån sig den hunden, men du får se fram emot när ni får valpen!

2008-08-03 @ 13:05:20
URL: http://natalieb.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0