Film - Heavy Petting.


Nyss såg jag på Heavy Petting med Brendan Hines och Malin Åkerman i huvudrollerna som Charlie och Daphne.

Handling:
Två hannar efter samma hona - och de kämpar med tänder och klor! När Charlie faller pladask för superkexet Daphne, förebereder han sig på att det kan bli svårt att få ha henne ifred. Men han förväntar sig inte att den största rivalen - är en hund! Babydoll är Daphnes bortskrämda vovve som gör allt för att sätta käppar i hjulet för Charlie. I kampen om ensamrätten till Daphnes kärlek - sker något oväntat. Charlie blir upp över öronen förtjust i hunden som plötsligt är tringeldramat helt upp och nervänt. För att Charlie ska få leka och mysa med Babydoll - måste han hålla grytan varm med Daphne. Det blir en tuff balansgång där han riskerar att förlora både hunden och flickvännen...

Kommenter:
Den roligaste filmen jag sett! Babydoll är så himla söt, ärligt talat! En sån personlighet hos en hund vill jag ha! Den här filmen är jättebra och väldigt roligt. Haha, Babydoll blev så avundsjuk när Charlie och Daphne skulle ha sex för han ville bara ha Daphne för sig själv. Charlie köpte en kondom innan och gissa vad hände? Babydoll bet sönder kondomen, haha! Jag bara skrattade och skrattade. Den är sååå rolig!!! Slutet är perfekt, haha. Jag rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=E1SsCi5H1vQ

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0