Fosterfamiljen.

Jag och min familj var på besök hos min fosterfamilj i Norra Bro utanför Örebro idag för att se hur de har det.

Fosterföräldrarna heter Anders och Lolo. Fostersyskonen heter Tina, Lotta och Clara. Tina bor inte där längre och Clara bor i Stockholm hos pappan. Anders är dessutom styvpappa. Så det är bara Lotta som bor hemma.
De har en häst som heter Time. Och de har en döv hund som heter Molly. Och de har också tre katter - Diesel, Punkis och Selma.
Deras hus är så jävla fint! Det är riktigt lyxigt! De har ett bubbelbad! Mysigt!!! Mitt rum är litet men fint! Det finns dessutom en "garderob". Underbart!!!
Lolo berättade också för mig att hon och Anders ska kanske bygga en pool utanför huset i höst eller nästa år på våren. Det är ju riktigt lyxigt och liksom underbart!

Anders och Lolo är jättesnälla och dessutom är de också jätteroliga att snacka med! Jag kommer helt klart att trivas!

Jag har träffat båda Lotta och Clara förut. Lotta pratade jag aldrig med, bara på msn och på bilddagboken och Clara hade jag pratat med några gånger.

Vi satt och fikade - bara jag, mina föräldrar, Anders och Lolo. Vi lärde känna varandra och det hela gick jättebra! Haha, jag måste berätta en sak. När jag berättade lite om mig - jag dricker alltid mjölk, jag tycker inte om vatten, jag älskar taco, jag älskar kladdkaka, jag tittar alltid på tv, jag sitter alltid vid datorn - då gapade de. Varför? Jo, Lotta är likadan! De blev chockad av att jag och Lotta är likadan, haha! Gissa hur jag skrattade när jag såg deras min, haha.

Lotta är i Dalarna, Clara är i Stockholm hos pappan och Tina var aldrig på besök så dom kunde jag inte träffa idag.
Men det är lugnt, Lotta kommer jag ändå att träffa den 17:e. Det är då jag kommer till Örebro och den 18:e är det dags för mig att börja på virginskaskolan. Jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv!

Efteråt vi hade fikat färdigt så sa vi hejdå och vi sa också att det hade varit jättetrevligt att träffas.

Jag och mina föräldrar åkte direkt till mc donald's och åt. Sedan åkte vi hela vägen till Lovsjö utanför Jönköping till en campingsplats för att träffa mina morföräldrar, mina bröder Stoffe & Jocke och min kusin Nathalie som ska sova i morföräldrarnas husvagn där. Vi satt och fikade.

Sedan åkte jag och mina föräldrar till en affär. Jag rusade direkt in i en mataffär (Konsum) för att köpa "American pie: Band Camp" som jag såg i tisdags. Men den köpte jag aldrig. För att någon annan hann köpa den före mig. Fan, säger jag bara! Så jag köpte istället "strong". Sånt som smakar mint.

Sedan åkte vi hem. Och jag tittade direkt på "Godzilla" som jag köpte igår i ICA. Den är en jättebra film. Det är längesen sist jag såg på den. Jag såg sist på den kanske när jag var 10 år gammal? Haha...

Nyss såg jag på "Våra Bästa År" från idag som jag missade. Jag spelade in den liksom. Jag var ju i Norra Bro hos fosterfamiljen då den började. Så jag spelade in innan vi åkte hemifrån klockan åtta på morgonen med inspelningstid kl 12:50, haha!

Nu ska jag gå och kolla runt. God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Lotta

hahahaha, sjukt att vi är lika! :D men bara nice ju. ;p vilket rum valde du? :p mitt gamla eller "data"rummet? :p

2008-08-02 @ 00:58:54
URL: http://naturelle.blogg.se/
Skrivet av: Lotta

förresten, "????" heter Punkis. :P

2008-08-02 @ 00:59:27
URL: http://naturelle.blogg.se/
Skrivet av: Camilla

hejsan!

Anders känner jag, har träffat honom vid några tillfällen, en trevlig karl!

Kul att du känner att du kommer att trivas där! Bra!

Kramisar

2008-08-02 @ 20:55:11
URL: http://rainred.blogg.se/
Skrivet av: Pernilla

Hoppas du kommer att trivs i Norra bro =) ..

Hoppas vi kan ses snart.. P.S jag går virginskaskolan å döv :p

2008-08-07 @ 11:40:45
URL: http://pernylicious.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0