Film - Enough en kvinnas hämnd.


Igår såg jag på videofilmen Enough - en kvinnas hämnd med Jennifer Lopez och
Billy Campbell i huvudrollerna som Slim och Mitch.

Handling:
Den hårt arbetande servitrisen Slim har allt hon kan önska sig: en man, ett vackert hem och de bedårande 5-åriga dottern Gracie. Men hennes dröm krossas när hennes man visar sig vara allt annat än perfekt. Efter att ha blivit misshandlad flyr Slim tillsammans med dottern men hennes man är snart ikapp dem. Slim sätter dottern i säkerhet och tar upp kampen mot sin hetlevrade man för att en gång för alla visa att han har gått för långt...!

Kommenter:
Den är en jättespännande och bra film. Fightscenerna mellan Mitch och Slim i slutet är... wow! De fightscenerna är nog de bästa jag sett! Den här hämndfilmen är helt klart den bästa jag sett, faktiskt. Jennifer Lopez spelade Slim jättebra. Och hon som spelade Gracie är en jättesöt unge! Jennifer Lopez är en helt okej skådis och Billy Campbell är en jättebra skådis. Jag rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=nWwOlMeGp-o&feature=related

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0