Film - Employee of the Month.


Idag hittade jag Employee of the Month bland bokhylla och så tittade jag på den. Med Dane Cook och Jessica Simpsons i huvudrollerna som Zack och Amy.

Handling:
Den omotiverade slackern Zack inser snabbt att det krävs betydligt mer än bara flirtande om han ska fånga kassörskan Amys intresse och hjärta. Han måste kamma hem den eftertraktade utnämningen "Månadens medarbetare" istället för ärkefienden Vince, varuhusets i särklass störste streber. Frågan är, kommer Zack att lyckas?



Kommenter:
Den är båda rolig och bra film. Dane Cook är en verkligen rolig och bra skådis. Han är på väg att bli en av mina favoritskådisar. Tja, vad ska jag mer säga om den? Det slutade lyckligt, naturligtvis! Jag kommer så klart att se på den igen. Om och om igen. Tur att jag har denna filmen, haha. Jag fick den från tidningen Cosmopolitan, för att det står "Cosmopolitan" på filmomslaget. Jag visste inte att jag fick den och så hittade jag den bland bokhylla som jag sa. Jag blev faktiskt lite arg för att mamma inte gav mig den direkt. Men bättre sent än aldrig! Jag rekommenderar den!!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=JK-SWgsDp7Q


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Viktoria

Bra film :)

2008-08-13 @ 21:24:24
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0