Film - Elizabethtown.


Idag såg jag och Sofia på Elizabethtown på tv4 med Orlando Bloom och Kirsten Dunst i huvudrollerna som Drew och Claire.

Handling:
Drew Baylor, en lovande designer vars liv rasar samman på en enda dag. På väg till Elizabethtown för att besöka sin familj träffar Drew Claire. Hon är vacker, har ett smittande glatt humör och är fast besluten att bli tjejen som guidar Drew på resan hem och lär honom vad det innebär att leva och älska på vägen...



Kommenter:
En verkligen söt film. Lite segt i början men sedan blev det bättre. Jag skrattade när Drew tänkte begå självmord med en kniv på den där "träna-cykel". Svårt att förklara. Ni som sett den vet vad jag menar! Det är väl lite överdrivet, haha. Claire lärde Drew vad det innebar att leva och älska på vägen. Det var verkligen sött! Haha. Jag rekommenderar den!

Betyg:
3.5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=tg0Ao6zH-RI

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Tess

Lol du!:P som du har kommenterar på min blogg:P

2008-08-17 @ 01:56:12
URL: http://beautifultess.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0