Film - Cry-Baby.


Idag i natt mellan kl 00:15 till 01:45 såg jag på Cry-Baby på tv3 som jag alltid hade velat se på!

Handling:
Baltimore 1954. Cry-Baby är en glamorös gängledare för the Drapes. Han har förmågan att pressa fram en tår på ett sätt som får tjejer att falla som käglor för honom. Han faller dock för den rika flickan Allison som tillhör "fel" gäng, the Squares, och deras romans leder till en del bråk och intriger.



Kommenter:
Den är en jättebra musikalfilm trots att jag inte ens kan lyssna på musiken för att jag är döv. Men när de sjöng så kom naturligtvis texterna, men inte alltid. Så det är lugnt! Johnny Depp var skitsnygg i denna filmen, han såg ut att vara 17-18 år! Han såg så otroligt ung ut, faktiskt! Den äckligaste scenen är när Allison grät tårar i ett glas och sedan drack det. Äsch! Haha. Denna filmen rekommenderas!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=JiRa7qrL5rY

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: a n n a

snygg design duh ar :)

2008-08-03 @ 15:57:49
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0