Film - Coyote Ugly.


Idag såg jag äntligen på Coyote Ugly med Piper Perabo i huvudrollen som Violet.

Handling:
Om en dröm bara förblir en dröm kommer inget att hända. Så resonerar Violet, som packar väskan och flyttar från sin pappa i sömniga Jersey, för att göra karriär som låtskrivare i New York. Men trots hög ambition, envishet och talang är konkurrensen i skrivbranschen för tuff, och istället får hon ta jobb som bartender på klubben Coyote Ugly. En hektisk karriär tar fart och med nyvunna vänner och ny pojkvän leker plötsligt livet i den pulserande storstaden. Frågan är om hon är villig att riskera allt för att ge sin dröm en chans till...

Kommenter:
Den är så jävla bra!!! Jag bara satt och glodde tills den var slut. Piper Perabo är en fin skådis och spelade Violet Sanford skitbra. Svårt att förklara varför jag gillar den -.kanske mest för att det är bra spänningen i filmen. Och så är Kevin dessutom söt!!! Denna filmen rekommenderas!!!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=2lqWOOHOwlE

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Viktoria

Den är grym :D



Svar: Ja verkligen :)

2008-08-18 @ 00:18:42
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Skrivet av: Nadia

den är jättebra, har den på dvd :)

2008-08-18 @ 00:31:44

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0