Film - Blue Crush.


Igår såg jag på Blue Crush med Kate Bosworth i huvudrollen som Anna Marie.

Handling:
Anne Marie är en extremt skicklig surfarianna och redan som junior var hon mycket lovande. Men saker har hänt sedan hon var en liten oskyldig flicka. Hennes mor har lämnat henne och systern, så för att överleva så jobbar Anne Marie med sina två vänner på det närliggande hotellet. Om bara en kort tid kommer hennes chans att få visa vilken duktig surfare hon är inför de stora namnen. Problemet är bara att hennes liv vid sidan av surfandet är just nu i kaos. Hon är sparkad från hotellet, hennes lillasyster trotsar henne i allt och hon har just träffat på kärleken som visar sig komplicera ihop det mesta...

Kommenter:
Den är en jättebra film, må jag säga! Kate Bosworth är en ganska bra skådis, men inte den värsta favoriten iallafall. Matthew som spelade Matt är så söt!!! Haha. Det finns inte så mycket mer att berätta om varför jag tycker om denna filmen. Kanske för att det handlar om surfande? Men denna rekommenderas.

Betyg:
4 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=rzR4QzZqWzg


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Viktoria

Söt och bra film :)

2008-08-31 @ 12:11:53
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0