Bli blond.

Jag har funderat länge på att färga mig blont. Och jag har bestämt mig. Jag SKA göra det.

Men frågan är, ska jag färga mig blont själv med några extra färgprodukter eller är det bäst att jag går till frisör? Jag tvivlar på att gå till frisör. Problemet är ju, att gå till frisör är så dyrt! Men jag behöver er hjälp ändå!

Frisör eller själv?

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Nadia

första gången borde det vara frisören, men andra då kan du färga själv.

2008-08-04 @ 00:21:12
Skrivet av: maria

om du har mörkt hår så är det ganska svårt att få håret blond. jag är blond i grunden men har färgat håret mörkbrunt/svart och nu sätter sej knappt några ljusa färger på mej. om du känner att du inte har råd med att gå till frisyren så rekommenderar jag dej starkt att göra blonda slingor och inte använda en vanlig blondering. med slingor blir det nästan alltid garanterat blont, med en blondering blir det antingen gult eller vitt. om du inte blir blond vid första färgningen, låt håret vila i ungefär en vecka och färga sedan igen! lycka till! :)

2008-08-04 @ 19:43:16
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0