Film - American Pie: Band Camp.


Igår såg jag äntligen på American Pie: Band Camp, som jag köpte igår, med Tad Hilgenbrinck och Arielle Kebbel i huvudrollerna som Matt Stifler och Elyse.

Handling:
Stiflers yngre bror Matt tvingas spendera sommaren på ett redan illa beryktat musikläger där han ställer till ännu mer trassel med gömda kameror och heta lägerledare. Men när han blir förälskad i "bandkamraten" Elyse utmynnar hans försök att lägga band på sig själv i en sanslös katastrof. Jims far återvänder som excentrisk rådgivare och försöker hjälpa Matt att komma på rätt spår igen...



Kommenter:
Den är sååå rolig!!! Jag bara skrattade och skrattade att jag grät till slut. Det är fjärde American-Pie-filmen. Jag måste, ärligt talat, säga att den filmen är bäst av alla American-Pie-filmer jag sett. Jag har inte sett 6 och 7 än, men snart. Men som sagt så är den filmen bättre än första, andra och tredje som jag bara har sett. Jag måste också säga att Tad Hilgenbrinck är snygg, haha! För er som inte vet; den här filmen är hans första roll. Jag rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=iKco8_k_h1A

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0