Film - American Pie 2.


Idag såg jag äntligen på American Pie 2, som jag köpte idag, med Jason Biggs och Alyson Hannigan i huvudrollerna som Jim Levenstein och Michelle Flaherty. Förut såg jag bara på halva, nu hade jag sett hela.

Handling:
Ett år efter deras stora motgångar vid galafesten återförenas nu gänget för en oförglömlig sommar. Strandhuset med det oskyldiga yttre förvandlas nu till rena partycentralen. De fem vännerna får upptäcka hur starka vänskapens band... och superlim är. Fem tjejer utforskar kärlekens mysterier... och treenigheten. Och med de nattliga mötena på musiklägret och några mycket tillmötesgående grannar blir det garanterat ett sommarlov ingen av dem någonsin kommer att glömma!



Kommenter:
Den är så jävla rolig!!!! Jag bara skrattade och skrattade att jag till slut grät. Svårt att välja en favoritscen. Nästan alla är mina favoriter....! Äh fan, nu väljer jag en! När Jim fick superlim på sina händer (han visste inte det var superlim) och skulle runka så fastnade hans ena hand på penisen och sedan tog han ut porrfilmen som då han såg på när han runkade och så fastnade den på hans andra hand också. Han fick åka hela vägen till sjukhuset, haha! Han fick "blöja" på sig, hahahahahaha! Ser ni den sista bilden? Det var då Jim var på sjukhuset med sin pinsamma pappa! Ni måste se på den om ni inte redan har sett! Jag rekommenderar den starkt!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=QOjTZ0WmMgY


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0