98 frågor.

1. Senaste impulsköp: ???
2. Bästa fikat: Vet inte.
3. Färg du hatar: Lila.
4. Nåt som gör dig förbannad: Gnäll och tjat.
5. Om du var en blomma: Skulle jag inte göra den här listan.
6. Det dyraste du äger: Jag har inte köpt något dyrt!
7. Tidigaste barndomsminnet: Jag och min bästa vän Therese bestämde oss att vi skulle sno några kakor på natten när vår elevhems personal Anders skulle sova i natt. Jag vaknade cirka klockan ett på natten, då smög jag in till Tessan och väckte henne. Vi smög in till köket där vi åt nästan upp alla kakor som vi bakade dagen innan. Nästa morgon märkte Anders det inte ens och då erkände vi allt. Vi trodde han skulle bli arg men det blev han aldrig. Istället skrattade han, haha! Bästa minne någonin!
8. Första frågan du ställer till ny bekantskap: Hej, hur mår du?
9. Samlar på: Filmer.
10. Lyx är: Underbart vackert!
11. Tidningar du prenumererar på: Jag prenumererar inte på någon tidning just nu.
12. Du gör med 100 upphittade kronor: Dom åker ner i plånboken, ingen kan ju liksom bevisa att det är deras hundralapp så man kan aldrig vara säker.
13. När grät du senast: I går till filmen Juno. Men du, jag gråter faktiskt oftare än du tror!
14. Du tycker det är tantvarning/gubbvarning då: Man föredrar korsord framför msn.
15. När är du gammal: Vaa?
16. Svart eller vitt? Svart.
17. Mjukt eller hårt? Mjukt.
18. Homo eller hetero? Hetrosexuell helt klart!
19. Höger eller vänster? Jag är högerhänt.
20. Stor eller liten? Liten, tror jag nog!
21. Loket eller Oldsberg? Vet inte.
22. Göteborg eller Stockholm? Göteborg så klart!!!
23. Landet eller storstan? Båda!
24. Kram eller puss? Båda!
25. Vagn eller buss? Tågvagn.
26. Gräs eller grus? Gräs.
27. Piggt eller opiggt? Vet inte.
28. Pasta eller potatis? Pasta.
29. Tjänare eller tjäna? Tjäna, tror jag.
30. Is eller mjukglass? Isglass föredrar jag!
31. Natt eller dag? Natt.
32. Felix eller Heinz? Felix.
33. NK eller Myrorna? NK.
34. Marsvin eller hamster? Marsvin så klart! Hamstrar sover ju på dagarna och är vaken på nätterna. Inte kul om jag vill leka med dem på dagarna när de sover! Just därför föredrar jag helst marsvin framför hamstrar!
35. Linda Skugge eller Linda Rosing? Vem är dom?
36. Kaffe eller te? Inget av dem, äsch!
37. Champagne eller ramlösa? Inget av det.
38. Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Se film! Stirra in i en vägg 90 minuter? Fan heller! Varför ska jag göra det. Det är ju ren slösat tid!
39. Förfest eller efterfest? Förfest tror jag nog!
40. Engångssex eller engångstallrik? Hellre engångstallrik än engångssex!
41. Plastbestick eller plastbröst? Om plastbröst vore ofarlig och gratis, så skulle jag välja det. Men det är det ju inte, så väljer jag naturligtvis plastbestick!
42. 7-eleven eller Pressbyrån? Pressbyrån. Jag känner ju inte till 7-eleven. Vad är det för någon affär?
43. Glasögonorm eller linscooling? Linscooling helt klart! Jag själv har en glasögon men jag använder den inte för jag hatar det! Jag ser ut som en tönt när jag har på mig glasögon.
44. Plugga eller jobba? Hellre jobba än att plugga!
45. Planka eller pröjsa? Bli bjuden.
46. Lång eller kort? Kort.
47. Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Nej det tror jag inte. Men annars kan man så klart förlåta om man själv vill det eller när man känner för det.
48. Tycker du om ord? Absolut. det är tämligen lukrativt.
49. Nämn namnet på en tennisspelare? Jag känner inte till någon tennisspelare tyvärr!
50. Finns det någon du ogillar starkt? Ja, eller nej. Jag vet faktiskt inte just nu.
51. Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Vad är det?
52. Om någon trycker ner dig, vad gör du då? Trycker tillbaka.
53. Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Vilken fråga! Jag vet faktiskt inte.
54. Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Vaa? Finns det någon dummare fråga än det här?
55. Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Farväl min vän.
56. Tyckte du om att gå i skolan? Ibland, ibland inte.
57. Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Jag går i skolan och gillar svenska, engelska och SO.
58. Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? Jag går fortfarande i skolan och hatar matte mest!
59. Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Som sagt, jag går fortfarande i skolan. Men visst, det finns minnesvärda kompisar och även två lärare som är j-vligt snälla!
60. Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Det kvittar.
61. Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Fotmassör, haha!
62. Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Jag bryr mig faktiskt inte om mina kompisar, eller någon jag känner, är gay. Det är naturligt!
63. Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Jag plockar så klart upp den!
64. Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Vi har fri vilja för det mesta, eller jag vet faktiskt inte.
65. Vad är ditt favoritpålägg? Ost, skinka på bröd med paprika. Mums!
66. Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? Va?
67. Tycker du om stearinljus? Jaa!! Det är så mysigt!
68. Använder du hårbalsam? Ibland.
69. Vilken färg har din tandborste? Blå.
70. Har du lök i köttbullarna? Nej! Jag tycker inte om lök.
71. Hav eller sjö? Hav, tror jag!
72. Har du någon skrivare? Ja.
73. Har du någon scanner? Nej.
74. Vad har du för väckarklocka? Det vibrerar väldigt höööögt och hårt!
75. Hur ofta klipper du tånaglarna? En gång i månad.
76. Har du hår på ryggen? Ja typ men det syns inte alls.
77. Har du betalat månadens räkningar? Jag är bara 16 år!
78. Använder du hudlotion? Ibland.
79. Har du åkt ambulans någon gång? Ja en gång när jag var liten.
80. Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Jag gillar inte lakrits!
81. Chips/ostbågar/jordnötsringar? Ostbågar och jordnötsringar!!! <3
82. Tycker du om Dr Pepper? Va?
83. Äpple eller Päron? Äpple!
84. Äter du fiskbullar? Neeej!!! Gud, så äckliga! Nej jag äter dem inte.
85. När klippte du dig senast? Tisdagen den 3 juni i år!
86. Tycker du om rökt kött? Nej.
87. Vilken är din favorit på Mc Donalds? Alltid hamburgare, pommers och läsk sprite, muuums! <3
88. Platt eller vanlig dataskärm? Hellre platt!
89. Vad har du för mobiltelefon? Sony Ericsson T650i.
90. Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Nej, haha.
91. Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Stökigt!
92. Har du överkast på sängen? Jaa? Vem har inte det?
93. Har du brutit något någon gång? Aldrig. Gud vilken tur jag har! *knacka på trä tre ggr*
94. Lever din mormor? Ja men inte min biologiska mormor. Hon dog när min mamma bara var 8 år gammal!
95. Använder du tofflor? Jag har inte tofflor.
96. Är du en Besserwisser? Nej?
97. Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Vilken fråga! Neeeej!! Aldrig i livet!
98. Beskriv din humor: Jag har bra humor!!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0