Film - 10 things i hate about you.


Igår såg jag på 10 things i hate about you med Heath Ledger och Julia Stiles i huvudrollerna som Patrick och Katarina.

Handling:
Under sin första dag på den nya skolan faller Cameron för flickan från sina drömmar, Bianca. Det ändå problemet är att Bianca inte får lov att gå på någon date förrän hennes temperamentsfulla och helt omöjliga storasyster Kat har lyckats få ihop en date. Cameron försöker lösa problemet genom att fixa ihop henne med den ända tänkbara kandidaten, en mystisk värsting, Patrick, med ett dåligt rykte. Detta är en slagkraftig komedi om hur långt vissa killar är beredda att gå för att få gå ut på sin drömträff...

Kommenter:
Ändå sen Heath dog hade jag haft svårt att se på någon film som han var med i men nu såg jag på den igår på tv och den har jag sett många gånger innan. Men det var innan han dog. Denna filmen är jättebra, helt riktigt min typ! Heath Ledger var en så snygg och bra skådis och Julia Stiles var en bra skådis. Denna filmen rekommenderas verkligen!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=urm5rfdD59o

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Nadia

jag tänker köpa den i dvd. pga jag missade lite. men jag vet absolut vad som hände sistonde.. :D

2008-08-22 @ 22:31:21

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0