Prison Break säsongsfinal idag.

Hej!

Idag vaknade jag klockan halv ett! Jag gjorde ingenting idag, jag var bara hemma hela dagen och bara tog det lugnt.

Jag tvättade till och med mina kläder som jag ska ta med till Vänersborg imorgon. Jag har inte packat än men ska göra det sen, före eller efter Prison Break börjar! Jag ska sova över hos min kompis Sabina till onsdag och så på söndag till måndag. För att jag ska vara med på konfirmationslägret i Leksand den 30 april till 4 maj. Så jag ska åka dit tillsammans med dom andra, som också ska vara med, klockan 08:25 på onsdag. Just därför måste jag sova över hos Sabina på båda tisdag (imorgon) och söndag.

Jadå, jag tittade lite på tv och sedan satte jag vid datorn. Sen dess gör jag fortfarande det. Jodå, det är nog bäst jag går nu och kollar om mina kläder ännu är torra! Om de är det så ska jag packa direkt! Och sedan titta på Prison Break som har säsongsfinal idag!

God kväll!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0