Prison Break 3x13: The Art Of The Deal.

image200
Prison Break 3x13: The Art Of The Deal.
Grymt spännande och bra avsnitt! Lincoln fick äntligen sin LJ till sist! Sofia gjorde slut med James genom att gå över till Lincolns och Michaels sida (på bilden). Bara bra!! För att Lincoln och Sofia har känslor för varandra (jag vet det) så de förtjänar att vara ihop! Inte Sofia och James! LJ gav en ros av plast till Michael och sa att han hittade den i det rummet som han och Sara hölls fångna. Michael minns tillbaka den dagen då han gav rosen av plast till Sara i Fox River på hennes födelsedag. Jag grät som fan (fast jag vet att hon kommer tillbaka i säsong 4 som har premiär i Sverige på höst)! Stackars Michael! Sofia blev skjuten i magen och hamnade på sjukhuset och hon klarade sig. Jag gillar slutet mycket då Lincoln höll i Sofias hand och log mot henne. Man märker direkt i den scenen att de gillar varandra. Jag hoppas att de blir ihop i säsong 4! Och fan ta Alex! Han tackade ja till att börja jobba med James och Susan eller Gretchen som hon egentligen heter. Alex sa "Sara är den svaga länken. Jag vet att Michael kommer att hitta henne snart. Hon lever ju." något sånt till James innan han tackade ja till jobbet! Och så är Luchero död nu. T-Bag mördade honom genom att sätta en kudde på hans ansikte. Sucre hamnade i fängelset "Sona" nu (som Michael, James satt i innan de flydde). Han dog nästan för att han vägrade berätta var Michael var! Bra gjort av honom. För att om han har berättat så vore han en dålig vän! Tur att han vägrade. Till slut var all sand på hans ansikte. Precis innan Sucre skulle dö då gav polischefen upp! Han tog upp Sucre ur sanden. Vilken tur Sucre hade! Nu längtar jag bara till höst för det är då den fjärde säsongen börjar! Fjärde säsongen börjar spelas in i Los Angeles i maj! :P

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Camilla

jag längtar jag också!
Kramisar

2008-04-29 @ 06:37:14
URL: http://rainred.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0