Prison Break 3x10: Dirt Nap.

image136
Prison Break 3x10: Dirt Nap.
Grymt bra och spännande avsnitt! Jag vet att jag säger "grymt" hela tiden, men alla avsnitt är alltid lika bra! Gud, vad jag hatade Sammy! Han ville döda Michael. Den jäveln!! Äntligen är han död nu! Tack vare Michael! Han tog bort en grej i tunneln och när Sammy skulle öppna "dörren" ut och då rann sanden ner på honom och han dog. Äääääääntligen!! :D Tur för Bellick att han överlevde slagsmål med Sammy. Han "fuskade" i förra avsnitt - har jag nämnt det? Han skulle göra samma sak men något slags medel, som han fuskade med i slagsmål i förra avsnitt, var slut. Så han fick panik. Men som tur var stoppade en kille Sammy genom att säga att Michael var i Lecheros rum. Stackars killen, som spelar basket hela tiden... Han ville följa med och rymma men Michael sa nej. Hoppas att han ändrar sig och säger att killen får också rymma! Lincoln och Sofia är så söta ihop, tycker jag! Hoppas att det blir de två snart! Vad gulligt av Lincoln som köpte en sak som ser ut som "eiffeltornet" i Paris till Sofia. Hon log. Jag ser direkt på Lincoln och Sofia under hela avsnittet att de gillar varandra. Sofia höll "eiffeltornet" mot sitt hjärta. Hon vände på fotot på hennes man James Whistler så att man inte ser honom längre på bordet. Bra gjort av Sofia. James är ju inte riktigt den mannen som hon trodde att han var! Jag längtar tills nästa avsnitt börjar!! :D <3

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0