One Tree Hill 5x06: Don't Dream It's Over.

image195
One Tree Hill 5x06: Don't Dream It's Over.
Grymt bra avsnitt! Haha, jag skrattade som fan när Jamie städade sitt rum. Vet ni varför? Jo, Jamie frågade hela tiden om sin farfar Dan så Skills var tvungen att ljuga för honom att Dan hamnade i fängelse för att han INTE hade städat. Så Jamie städade sitt rum för att han ville inte hamna i fängelset med Dan, haha! Jag bara skrattade som fan! Lucas konfronterade Peyton om hennes otrevliga betende mot Lindsey. De bråkade också om friet som hände för 3 år sedan. Lucas skyllde på Peyton att hon svarade nej när han friade. Han förstod verkligen ingenting! Hon hade aldrig ens sagt nej till hans friet. Hon ville faktiskt gifta sig med honom någon gång men inte just den dagen han firade till henne. För att hon ville vänta. Peyton försökte förklara att Lucas inte ens väntade, utan han bara gav upp och lämnade henne utan någon förklaring. Men Lucas ville inte erkänna det, utan han bara stack istället. Och ååh, så snygg killen i baren var! Alltså den bartendern som snackade med Brooke. Hehe... Gud vad jag hatar hennes mamma Viktoria! Hon var så elak mot Brooke, Peyton och till och med Haley! Viktoria sa till Brooke att hon inte alls var smart! Vilken elak mamma Brooke har! Jag hatar också Carrie! I slutet var hon naken när hon badade i poolen. Hon ville att Nathan skulle se henne naken. Hon hånflinade när hon såg att Nathan stod där i balkongen. Jag bara tänkte "Ta bort det där förbannade flinandet!". Och så flirtade hon också med Nathan när hon hjälpte honom att sätta på honom jeansen i sängen. Och fan så rädd jag blev när jag såg Nathan och Carrie hångla i sängen men som tur var det bara Haleys dröm (på bilden)! Och så äntligen förstod Quentin till slut att skolan är lika viktigast som basket. Jag längtar till nästa söndag som jag kommer att missa för att jag är då i tåget på väg till Vänersborg från Leksand! Men som tur är att min kompis Sofia ska spela in den till mig! ;)

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0