One Tree Hill 5x05: I Forgot to Remember to Forget.

image183
One Tree Hill 5x05: I Forgot to Remember to Forget.
Grymt, grymt bra avsnitt!! Idag är ett tillbakablick avsnitt, vi fick se vad som hände under de fyra år som vi missade. Lucas överraskade Peyton i Los Angeles. Gissa hur glad hon blev när hon såg Lucas. Han firade till henne men hon sa nej. Stackars Lucas! Han lämnade henne dagen efter. Peyton vaknade och tolkade det att de hade gjort slut. Åååh, stackars Lucas och Peyton! Nathans temperament triggades igång efter att en kille påmindre honom om fusket i basketmatchen på high school. Lucas skulle åka hem men hamnade i New York istället. För att han fick reda på att hans bok skulle ge ut. Han mötte Brooke där och han berättade om friet. Lucas visade ringen för Brooke och då kom hennes mamma in. Haha, jag skrattade åt hennes min. Hon såg väldigt chockad ut, hon trodde att Lucas firade till Brooke. Sedan hamnade de på någon restaurang och åt middag. Brooke bad Lucas visa ringen igen. Och då kom en kvinna och tolkade det att Lucas hade friat till henne. Hon skrek "Grattis! Jag bjuder på champagne!". Hahaha, jag skrattade som fan! Då bestämde sig Lucas och Brooke att låtsas att de hade förlovat sig. Då fick de allt gratis. Hahaha, de rockade! Och ååh i slutet kysste Lucas Brooke. Han var väldigt full då. Brooke avbröt kyssen och förklarade att hon inte kunde. Att hon inte ens älskade honom. Och hon sa också att Lucas bara var förvirrad på grund av att Peyton sa nej när han firade till henne. Så gick hon. Och jag älskade slutet då Nathan ville börja om med Haley för att de inte hade haft det bra under de senaste några månaderna. Vilken kyss de hade! Jag älskar Naley (Nathan & Haley) och Leyton (Lucas & Peyton)! Undrar vad händer nästa vecka? ;)

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0