One Tree Hill 5x04: It's Alright Ma (I'm Only Bleeding).

image148
One Tree Hill 5x04: It's Alright Ma (I'm Only Bleeding).
Grymt bra avsnitt! Det värsta av allt som vanligt var Brookes mamma, Quentin och Jason (Kevin Federline). Jag hatar dem verkligen! Peyton ville att Haley skulle hjälpa till och jobba med Jason på hans musik men han vägrade. Till slut fick han kicken från bandet av Peyton och Haley. Bra gjort av dem! Alla i bandet följde med Jason ut utom en tjej vid namnet Mia som Haley fick ögonen på. Mouth och hans chef hade startat ett förhållande i smyg där ålderskillnaden spelar stor roll. Chefen är verkligen elak, tycker jag. Invigningen av den nya Close over Bro's butiken närmade sig och några problem dök upp för Brooke. Bland annat hennes elaka mamma. Hon ljög för Brooke om varför hon var där för att hjälpa henne. Hon var där för att hon VAR rädd att Peyton skulle förstöra Brookes liv som hon förstörde sitt eget liv. Brookes mamma var också elak mot Lucas. Hon kallade honom "En av Brookes dåliga pojkvänner". Hur kunde hon säga så? Jag hatar verkligen henne mest av Quentin och Jason! Och i slutet skällde hon typ på Brooke att hon inte hade sålt några av hennes kläder. Till slut kom Brookes assistent Victoria med en aftonklänning som hon ville köpa. Bra gjort av henne!! Brookes mamma blev helt paff och arg och gick därifrån. Hahahaha, jag skrattade. Och stackars Haley som hittade en teckning som Jamie hade ritat på hans säng. Det var teckningen på honom och barnflickan Carrie. Haley såg lite ledsen ut. Och jag såg också direkt på Lucas att han fortfarande älskar Peyton fast han är ihop med Lindsey. För han sa till henne "Han är inte bra nog åt dig" när hon stod och snackade med en bartender. Undrar vad händer nästa vecka??? :P

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: carro ^^

jaa ^^
hoppas du fick en superbra helg ! :)

2008-04-13 @ 20:17:03
URL: http://www.carolinesoderblomgrans.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0