One Tree Hill 5x03: My Way Home Is Trough You.

OTH 5x03: My Way Home Is Through You <3
One Tree Hill 5x03: My Way Home Is Through You.
Grymt bra avsnitt! Nu när Peyton och Brooke är tillbaka till Tree Hill blev Lucas flickvän Lindsey orolig att dom skulle bli ett hot till hennes och Lucas förhållande. Jag såg direkt på Lindsey att hon var väldigt svartsjuk. Hon ställde en dum fråga till Lucas. Hon frågade "Ska jag oroa mig för oss?". Jag gillade mycket scenen där Nathan, Haley och Jamie äntligen åt middag tillsammans som en familj till sist! Jag blev också tårögd när Haley sa "Jag har saknat dig" till Nathan. Slutet med Nathan, Haley och Jamie där ute vid poolen var väldigt söt! Nathan rakade sig äntligen till sist. Vad roligt att Brooke köpte ett hus till sig och Peyton!! Och det värsta av allt var Brookes mamma! Jag hatar henne! Nathan besökte också Dan i fängelset. Det var hans och Dans första besök efter fyra år. Äsch, vad jag hatar Quentin! Han höll bara på och var taskig mot Haley när hon försökte få honom att komma tillbaka till skolan! Peyton signade äntligen sitt första band som nämligen Kevin Federline är med i! Så trevligt att han är med idag som en sångare! Och jag blev också tårögd när barnflickan Carrie visade Nathan Jamies hemlighet i hans garderob. Nathans pris, Jamies teckning på far-och-son-som-är-med-i-bästa-laget, och några basketsaker stod där. Det är allt jag kan skriva om dagens avsnitt! Nu längtar jag bara nästa avsnitt! :D <3

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0